Hoe ga je om met de diverse types social media fans?

  • Het herkennen van deze types van fans, laat je toe om je social media aanpak wat te verfijnen:
    • the quiet follower
      (social media gebruiker die geen klant is van je bedrijf)
    • the casual liker
      (deze fans liken en retweeten af en toe berichten)
    • the deal seeker
      (volgen je bedrijf of merk om kortingen of andere voordelen te verwerven)
    • the unhappy customer
      (gebruiken sociale media om hun ongenoegen aan hun volgers kenbaar te maken)
    • the ranter
      (verschil met vorige is dat deze geen klant is)
    • the cheerleader
      (enthousiaste fan met veel passie voor jouw merk, product of dienst)
    • the loyal fan
      (trouw aan je merk; deelt graag ervaringen met zijn of haar netwerk)

       
  • Lees zeker de tips om elke van deze 'types' zo goed mogelijk te benaderen

Frankwatching.com-7 Typen Social Mediafans Hoe Ga Je Er Mee Om Infographic


Maak een gratis website Webnode