De mogelijkheden van Google+ voor bedrijven

  • Wat zijn de zakelijke mogelijkheden van Google+?
  • Hoe een Google+ bedrijfsprofiel aanmaken?
  • Hoe je Google+-account beheren?
  • Hoe komen tot een verkorte Google+-url om je bedrijf beter vindbaar te maken?
  • Hoe werken met Google+ kringen om je doelgroep in te delen?
  • Hoe informatie segmenteren via de Google+-kringen?
  • Hoe op afstand communiceren / samenwerken via Google Hangouts? (+ Hangout on Air)
  • Hoe Google+ koppelen met Google Adwords (advertenties)?

Afslag2.Nl-De Mogelijkheden Van Google Voor Bedrijven

 

Samenvatting artikel

  • Met inmiddels ongeveer 170 miljoen gebruikers en een voortdurend toenemend aantal bedrijfspagina’s is het verstandig Google+ serieus te overwegen als onderdeel van je marketingstrategie.
     
  • Het aanmaken van een Google+ bedrijfsprofiel kan zeer eenvoudig via Google+ Create. Je vindt Google+ Create via de volgende link:https://plus.google.com/pages/create.
     
  • Voordat je Google+ actief gaat inzetten is het handig om te onderzoeken of je doelgroep zich op Google+ bevindt.
     
  • Het is aan te raden om een plan op te stellen voor je begint met het opzetten van een Google+ campagne. Denk er over na welk type updates je via Google+ gaat delen en ook wat vooral niet.
     
  • Wanneer je Google+ actief gaat inzetten als marketinginstrument voor je organisatie is het verstandig om een verkorte link te organiseren die gecommuniceerd kan worden via diverse media.
     
  • Op Google+ kan je mensen en bedrijven eenvoudig indelen in kringen. Via Google+ kan je aan de rechterzijde van je profiel eenvoudig op “Kringen” klikken. Op de “Kringen” pagina kan je onder de streep met mensen die je volgt extra kringen toevoegen door op de lege cirkel te klikken.